Operatie Hamerslag | Heavy Metal Quest | Museum Klok & Peel

Bekijk deze video voordat je begint met de Heavy Metal Quest

Open de spelkaart >

 

Ga op ontdekking met de Heavy Metal Quest

Jij en je groep dappere avonturiers bevinden zich plotseling in de mysterieuze wereld van Heavy Metal. Het stikt hier van de vreemde figuren en boze geesten, verstopt over de hele wereld. Het gevaar bestaat dat deze vreemde figuren zich samenspannen en de wereld van Heavy Metal overnemen. Gelukkig ben jij hier, want je verjaagt ze door opdrachten te doen.

Maar met verjagen alleen ben je er niet. Deze vreemde figuren en boze geesten moeten uiteindelijk verpletterd worden. Dat doe je door de Grote Tempelbel te luiden.

Er is alleen één probleem

De hamer van de Grote Tempelbel is alleen toegankelijk met de juiste code. Elke vreemde figuur die je verjaagt, levert je een cijfer op. Hiermee kraak je de code.

Wie als eerste de code kraakt, krijgt toegang tot de hamer, luidt de Grote Tempelbel die al het kwade in de wereld van Heavy Metal verjaagt en is de winnaar van het spel.

Open de spelkaart >